söndag 15 januari 2012

What are words

Det gick bra att sjunga/spela på "knutfesten" med Hanna,Linnea och Jossan...
fast vi var ju lite typ... flummiga innan vi kom dit...
Vi åt på pizzan och Linnea hade ner alla i en sorts läsk i det där skåpet när hon skulle ta en läsk och Linnea lurade oss att han som jobbade på pizzan hette Alban så Hanna bah: HEJ ALBAN! och sen när dem gav oss våra pizzor så sa han smaklig måltid och jag bah: Tack :) och Linnea bah: VAAA!? och han som jobbade där bah: Eeeh... Smaklig måltid...
Sen så försökte vi gå till Ica utan att halka och det gick ju inte sådär jääättebra...
Men till slut kom vi fram och då var Joel och Abbe inne på ica och jag,Hanna,Jossan och Linnea var så sjukt trötta så om vi skulle prata med dem så skulle vi bara asgarva hela tiden så vi sprang runt dem och massa men sen så stötte vi på dem endå... Eller asså Linnea skulel  springa förbi dem men sen tvärstannade hon och bah: hej vad gör ni här? :D Hanna bah: Vad brukar man göra på en affär?
Sen började vi asgarva och gick in på spelaffärsimojs och skulle köpa godis och hon som stod i kassan pratade med oss och så började vi garva (igen) och sen när vi äntligen lugnat ner oss och var framme i missionskyrkan så skulle vi öva med micken ( fast vi trodde den var avstängd) och då hade Mathilda lurat oss så allt vi sjöng hördes ute i högtalarna så vi bah: HAHAHAHA och sen den tyyyp sista flummiga saken var att vi gick ner i källaren o pratade och sen när vi går ut därifrån så satt den en kille där (vuxen) som jag inte hade sett så jag bah: ah! vad rädd jag blev... han bah: haha sen när vi skulle gå från honom så sa han till mig: Jag vet att jag ser hemsk ut så började han skratta...

Sen flummade jag hemma hos Lina och Linda oxå... Vi skulle göra kakor men sen så åt vi upp degen ist... Och sen skulle Lina göra EN ENDA liten kaka men.... den stod inne i ugnen lite förlänge så gélen som var i den typ kokade och den var typ bränd...

Aja nu ska jag låta bli att flumma och läsa ett tag.
Puss och hej! :) <3
 Linnéa ♥
 Jossan ♥
 
O har ingen bild på Hanna :( ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar