söndag 22 januari 2012

Får väl gå upp klockan 5 imorgon bitti?

Hejsan! Eller snarare... Hoppsan!
Jag skulle ju göra läxorna men jag e verkligen verkligen inte upplagd för läxor nu... På den första sidan av min läxa som jag har renskrivit hade jag skrivit fint (för att vara mig) med stiftpenna och nu på den delen jag skrev nu på andra sidan så var det absolut inte lika fint! + att jag har glömt min stiftpenna i skolan så det såg jättekonstigt ut när jag ändrade från fint med stiftpenna till fult med klumpig och ovass penna. USCH! Jag får väl gå upp klockan 5 imorgon bitti och göra klart läxan? Jag ska försöka hitta en pennvässare oxå så att min klumpiga penna kan vara lite vass iaf.
Så här mycket klarade jag av att skriva med min klumpiga penna: *suck*

Inte direkt vackert eller hur? När jag har hittat en pennvässare så får jag nog ta och skriva om det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar