torsdag 12 januari 2012

Lovisa ♥

Lovisa!
Du är den bästaste bästaste bästaste vännen man någonsin kan ha!
Utan dig skulle jag inte kunna leva...
Hoppar du, hoppar jag! ♥
Vi har vart som systrar sen vi var 6 år och vi har till och med varit bästa vänner fast vi har
bott 6 timmar i från varandra... Och vi har bott så långt ifrån varandra i typ 4 år nu...
Du är den snällaste, roligaste, finaste, sötaste, omtänksammaste, galnaste och underbaraste
människan i hela världen!  Det finns ingen, INGEN annan som är som du!
Du och jag föralltid!
*mitt liv
*min solstråle
*min snygging
*min sötnos
*min gullunge
*min älskling
*min bby
*min solvippa
*finaste
*min saknade och älskade vän
* min syster
*min bästa vän


Ps Lollo: Vi måste blogga mer på våran blogg!
Men så länge kan ni väl kolla vad vi har skrivit förut? ;) :
                                            http://www.lollobonnie.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar