måndag 23 januari 2012

Rubrik Saknas

HejHej!
Tjeeeeeeeenare! Ni vet att allt gick fel och att jag stressade SÖNDER för att jag skulle renskriva svenska arbetet? Det skulle tydligen inte in idag utan imorgon -.- Men aja det e klart iaf ;)
Fast nu har jag musikprov imorgon och på torsdag har jag matte och SO läxa och på fredag/onsdag (vet inte vilken dag men någon av dem) så är det Engelska läxa. Drygt!
Fast jag e glad endå! :D Sjukt trött på läxor och förkyld men jag e glad endå! :D
Nu ska jag väl läsa igenom musikprovet (jag har inte ens kollat på det) sen kan jag kanske inte blogg mer :((((( Eller asså inte på några dagar :( För jag har dator förbud -.- (Orkar inte förklara vrf de e bara en liten larvig sak) Men jag ska försöka blogga om jag kommer in på datorn utan att mammi or pappi goes Dampa sönder or just be arga ;)
Puss påer så länge! ;) ♥
                                             Lite flummbild sådär :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar