tisdag 17 januari 2012

Sound Of Music

Hallå Där Köp Blåbär! :D
Idag har jag varit i skolan och vi slutade tidigt (sköönt) sen var jag med Emma och Eve och sen övade vi på musikalen "Sound Of Music" på kören och sen hade jag piano.
Är det något ni vill att jag ska skriva om mer eller så på bloggen så får ni säga till! :)
Jag längtar så sjuuukt mkt till 12/5 när vi ska åka utomlands...
Nu ska jag öva på engelskaläxa, pianoläxa, franskaprov, musikprov och fylla i utvecklingssamtal...
Har verkligen ingen lust allt men då är det gjort med alla läxor och jag slipper göra det sen.
ByeBye! ♥
Glöm inte tävlingen ;)

HAHAHAHH Bilden... Jag skulle torka bort lite vatten på skärmen på kameran o så råkade jag ta kort :P
Eftersom jag själv mobbar bilden så har ni rätt att gör detsamma ;) ♥

5 kommentarer: