måndag 23 januari 2012

Datorförbud & kommer inte kunna blogga -.-

Det här kanske är det sista jag bloggar på nån dag/några dagar. Jag vet inte hur länge jag får datorförbud (För en liten skitsak egentligen men orkar inte förklara) men ni får väl överleva med att den här dagen kanske är den sista dagen då jag skriver på ett par dagar eller så. Men aja om det är det sista inlägget på ett par dagar så ska det ju inte vara ett deppigt inlägg eller hur? + att jag kommer att vara inne på datorn så mycket jag kan endå! Imorgon bitti ska jag försöka när mammi är ute och pappi är på jobbet för jag vette 17 om jag bara hade datorförbud igår och idag eller om det är imorgon och fler dagar. Vi får se ;) Kan jag blogga så gör jag det iaf!
Jag kom på att vi har ett litet problem! När jag ska till Alcudia (ganska långt dit men endå) då kommer ju inte jag kunna blogga :(((( Men jag kommer ta så många bilder jag bara kan! och så kommer jag blogga när jag kommer hem och så kommer jag göra tidsintällda inlägg ;)
T.ex när jag sitter på flygplanet m.m :D

Juste! Vecka 9 så ska jag ju troligtvis vara hos Moster,Fia och Leon och praoa där. Dagiset/förskolan skulle prata med deras chef om det gick bra :). Men isf kommer jag ju inte kunna blogga. Haha jag kommer inte kunna blogga vecka 9 (en hel vecka) eller den 12/5 - 19/5 (en hel vecka) och så kanske jag inte kommer kunna blogga på några dagar för jag inte får vara inne på datorn (vi får se hur det blir med det).
Kom ihåg "Veckans Blogg" tävlingen. Det är bara en som har anmält sig ;)
Vinnaren avslöjas på lördag så anmäler er! anmäl er! anmäl er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar