måndag 2 januari 2012

Gissa om jag kommer vara trött imorgon?... eller aa idag.

HejsanSvejsan! Nu är klockan 06:55 och jag sover inte än... Det var inte ens meningen! Jag chattade med Klara och efter en stund så skulle hon gå och de var ganska sent så jag la mig i sängen... Så låg jag och vred på mig i typ en timme sen fick jag nästan panik för jag kunde inte sova och jag hade ont i mitt ben...
Så jag satt mig framför datorn som jag hade glömt stängt av och kollade om någon var inne men det var ingen.
Jag la mig i sängen igen men kunde verkligen verkligen inte sova! Och det var kanske vid klockan 4 så nu har jag suttit här på en stol framför datorn och bara suttit och stirrat. Sen vid klockan 5 så tänkte jag att pappa skulle åka och jobba snart så jag går ner och kollar om han är vaken. Och så går jag ner och tänder och ropar på pappa och han svarar inte. Och så öppnar jag ytterdörren och så står bara en bil där så jag tänkte att han redan hade åkt till jobbet så jag gick upp igen. Och efter en timme så öppnas min sovrums dörr och så står pappa där och säger: "Sover inte du än?"  Jag bah... " Asså jag kan inte somna" Han bah: "Nehe... Men jag måste till jobbet nu... jag älskar dig puss" Då hade jag gått ner och gått förbi gästrummet där pappa hade gått ner och lagt sig och sen hade jag varit så trött att jag bara såg en bil fast det var två...  Men aja nu sitter jag här och har skittråkigt och är jättetrött och kan inte sova.

Kul att jag inte hade sovit på hela natten.


Gammal bild? Jo tack, jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar