måndag 16 januari 2012

Veckans Blogg

Tjenare!
Jag hade tänkt börja med "Veckans Blogg" men det beror ju på om någon kommer att vara med i tävlingen för om ingen är med så är det ju ingen idé.

Men aja så här går det till:
1. kommentera att ni är med (det spelar ingen roll vilket inlägg det är) Skriv namn o eran blogg.
2. Själva tävlingen går ut på att ni ska Göra ett inlägg i eran blogg om varför ni läser min blogg eller skriva något om min blogg eller bara helt enkelt lägga upp en länk till min blogg. Svårare än så är det inte =) Länka min blogg på eran blogg bara :) Om ni vill skriva något om bloggen så är det ju upp till er ;)
3. Vänta på att "Veckans Vinnare inlägget" kommer ut. I veckans blogg tävlingen så "vinner" man en länkning från min blogg :) (alltså att jag skriver din "bloggadress" på min blogg"

Nu får ni ta och vara med i tävlingen så att den kan fortsätta varje vecka =) ♥

Jag kommer att säga vem Veckans Blogg Vinnaren är på lördag. Alltså har ni nästan hela veckan på er. Från måndag till lördag. Så varje måndag kommer jag att lägga upp ett inlägg där det bara står "Veckans Blogg" så att ni kan skriva om ni vill vara med som kommentar där eller så är det bara att skriva på ett helt annat inlägg (spelar ingen roll). Sen kommer jag göra ett till inlägg under samma rubrik fast på lördagar som avslöjar vilken som är Veckans Blogg Vinnare!

Kom igen! Var med i tävlingen! :) ♥


3 kommentarer: