fredag 16 december 2011

Lördag

Imorgon blire Stockholm Tjooohooo! 
Det ska bli kul att träffa Fredrika,Leo,Farmor,Farfar,Jonas,Åza och Agnetha :) ♥
Haha jag träffar ganska många personer när jag är i Stockholm jag ^^
Och Lunkan och Larsson ska vara hos Fredrika oxå så vi kommer att träffa dem med :)
Just det... Jag har fått ett problem... Snarare två.. 
Aja problem ett:
Jag MÅSTE ta med systemkameran till farmor och farfar och ta kort men efter jag har varit hos fammo, faffa så ska jag gå till mamma i centrum och om jag går ensam dit (inte så långt men endå) så kanske jag inte ska gå runt med en system kamera? Tänk om nån tar den. Och jag kan inte lämna den hos farmor o farfar för vi ska åka till Fredrika direkt efter centrum men aja... Pappa kanske kan ta den? :) ♥
Problem två:Imorgon måste jag gå upp klockan 7 på morgonen för vi Måste åka ganska tidigt (hemligstämplad tid så ingen typ tjuv kommer in i vårt hus haha nej men vår hund håller koll... Fast jag säger endå inte när vi åker och när vi kommer tbx ) Och jag e så sjuuuuukt morgontrött!
Vi får se hur det går...
Ni får iaf bilder på farmor o farfar o Leo, Fredrika imorrn pussar på er kram // BonnieBonsarus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar