fredag 30 december 2011

Idag

Idag har jag, mamma och pappa varit på Jysk och köpt hyllor... Eller aa bokhyllor. ( Lägg märke till den fina Justin Bieber boken)
Och sen har jag typ bara läst (liiiite men endå) och chattat med finaste Eve :). Kom inte och säg att jag är en datanörd! Och så la jag ut en status på fb: Om du gillar det här så skriver jag "ha så kul på nyår" i din logg. O så skulle man skriva Älskling eller sötnos eller kompis eller något sånt. Och sen loggade jag ut en stund och sen när jag loggade in igen så var de självklart 24 st som hadde gillar så ni kan väl nästan lista ut vad jag gör nu? ^^

Juste sen har jag o pappa kört lite motorcykel :) Eller aa han körde och jag satt brevid och asgarvade när vi körde i gropar :) Imorrn ska jag ta kort på pappa (och hans otroligt fula skinnmössa, som jag och Klara jämt garvar åt) och pappa ska ta kort på mig (och min otroligt fula hjälm som min pappa jämt garvar åt).

ByeBye // BonnieBonsarus ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar