lördag 31 december 2011

Gott nytt år

  



På Nyheterna TV 4 kl: 22.00: Har du en smällare som heter Bandit så lämna tillbaka den !!!! En gång i halvtimmen går de ut på radion och säger att den är fel tillverkad och smäller så fort du tänder den. Snälla sprid vidare jag vill inte att mina vänner ska bli skadade. Man får pengarna tillbaka !!!!!
DETTA MÅSTE NI JU BARA LÄSA!!EN SÅN HÄR GREJ MÅSTE JU BARA KOPIERAS O SKICKAS VIDARE !!
_______________________________________________________________________________
Jag är rädd om er mina vänner, kolla era raketer nu med en gång! , texten är lite fail men kopierade den från facebook ­ ­




Jag ska försöka ta kort på fyrverkerierna om jag lyckas... Det är inte säkert att bilderna 

kommer att läggas in idag/natt. Men kanske imorgon. 


Imorgon kanske jag ska vara med Eve och ha filmkväll med Henne lukas och Abbe om dem kan.

Så har jag varit med henne idag oxå... Vi spelade ett spel med frågor som en svensk borde veta för att vara svensk... Vi kunde typ 4 frågor av 567 :D

Gott Nytt År // Bonnie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar