onsdag 21 december 2011

Hallå där!

Hallå där! Jag är sååå sjuuuuuuuuuuuukt glad! :D
Det var en hundvalp som mammas kompis hade lagt upp bild på på facebook och hon hette Nika och var hemlös så mammas kompis kompis tog han om henne så länge (tror jag) tills hon fick ett hem där hon kunde bo... Asså Bo Bo Bo på riktigt =)
Och så hade jag sagt det och delat bilden och informationen på Nika på min facebook sen satte jag mig i soffan sen gick mamma till datorn o ropade:
Mamma - Bonnie?
Bonnie - mm?
Mamma - Har du tid en stund?
Bonnie - Beror på... Är det viktigt?
Mamma - ja
Och så gick jag till henne och på datorskrämen så var bilden på Nika
Mamma - Pappa berättade om den här hunden som var hemlös... Jag tänkte... Ska vi göra en god gärning? Det är ju endå jul
Bonnie - Ska du ? SKA DU TA HUNDEN!? 
Mamma - Ja alltså om ni vill det...
Bonnie - Ja!Ja!Jaaaa!

Så nu ska vi få en till familjemedlem sötaste Rottisblandningen Nika... 18 veckor:


Hejdå // Överlyckliga BonnieBonsarus ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar