torsdag 8 december 2011

Klara

K- Varför Klara? Men ta dig själv i baken. NEJ SKRIV INTE DET!
B - K
K- K.bry
B - jsu, äckelbarn
K - Get!
B - Get?
K- Det heter brävä
B - nej det heter breve (Brevid)
K - Är det bara jag som har en hjärna nog att fatta att alla säger fel?
B - Du har ingen hjärna... Jo förlåt! En lite jordnöt kanske :D ♥♥♥
K - Bättre det än att ha en inlagd gurka som inte ens syns som du t.ex ( ASG)
B - Inlagd gurka är äckligt...
K - Ja men vrf tror du att du har en som hjärna då?
B - för att jag är grym!
K - *läser*
B - Älskar dig äckelbarn ♥
K - JaJa!
B - Jag tar tillbaka det där...
K - Bonnie, jag älskar dig med men inte idag!
B - Du låter som min mamma...
K - Ja men din mamma har ju rätt *läser*
B - HAHAHAHAHAHA jo men eller hur :')

K - *Snark*
B - oj hon har somnat :O ^.^


Flumm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar