måndag 10 juni 2013

Min kväll m.m

Hej igen ^^
Snart blire att duscha och fixa lite smått till imorgon och sen blir det att mysa ner framför en film.
Kom nyss på att jag inte kommer kunna ta kort på stolt och nykter imorgon :( Men aja.. Min mobils batteri dör lixom på 2 timmar å vi ska va där hela dagen å jag vill inte direkt gå runt med en systemkamera men aja sånt e livet ^^ Här Är några bilder sen förra året iaf :) ♥

Fattar inte hur jag lyckas göra så vackra miner på alla bilder...




Imorgon i skolan blir det bara att städa skåp å så och kolla på Volleyboll och sen slutar alla tidigt. Hanna ska troligtvis åka hem till mig innan stolt och nykter och sen ska vi åka till Karlholm för att ta bussen till stolt och nykter med Klara :) (om hon nu ska till mig före)
JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA MEN VILL SKRIVA AGKJOERJGHOPER :(

Kan ju passa på å säga att jag tycker att Klara är grym bara för att hon har en tumme mitt i handen ♥

Aja Byeeee


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar