fredag 7 juni 2013

Min Kåmpis Mathilda!

Hallow!
Igår så sov jag hos Mathilda.. Eller aa vi tältade och trodde att vi skulle frysa men när vi vaknade på morgonen kändes det som en bastu gud så varmt.. Vi pratade och flummade och spelade spel, bakade, kollade youtube, instagrama och kämpade med tältet typ elr ja vi fick ju upp det på 2 min bah så att eeeeh..
Nej men idag efter att vi vaknade så gick vi in å åt och fixade oss och lite och sedan handlade och bakade och till sist cyklade vi 8km för att möta upp Jossan och Isabell vid Slada hamn så vi kunde bada.. Cyklingen dit gick asfort för vi höll på att dö för att bada men cyklingen hem kan ha varit det jobbigaste jag behövt gjort :') Här får ni några bilder iaf! ♥



Nu var jag så duktig så ni fick till och med bilderna i ordning! Heja mig!
Nä men nu ska jag fixa lite saker för imorrn blire att åka till kusinen i Norrtälje :) Byeee! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar