söndag 23 juni 2013

23:36

HALLLÅÅÅÅÅ
Nu sitter jag och Sigrid och planerar att baka paj och
 funderar också på om vi ska ha en lättare tävling än att svälja kanel och svälja typ oboy ist.. hahah. Vi äter frysta bär och deppar för att Alina blev tvungen att åka hem :( Men snart ska vi skypea med henne! :D ♥ 

Iaf.. Vi 3 försökte ha tävlingar igen.. Fick äta kanel ännu en gång! Gott :D Fast jag förlorade den här gången för jag försökte verkligen svälja och det gick ju... sådär. Sigrid vann den tävlingen för hon är cool.
Sen skulle jag och Alina dricka vatten tills vi spydde men mitt i tävlingen kom Alina på att jag fuskade lite.. Jag hade kallt vatten till mig och typ varmt till henne och det är ju lättare att dricka kallt.. Så det blev väl oavgjort där eller nått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar