torsdag 27 juni 2013

15:50

Hallåhallå!
Igår sov jag hos Klara fast jag hade fett svårt att somna för jag har ju vänt på dygnet efter alla dem här dagarna -.- Men vi hade kul iaf! Åkte hemifrån henne vid kvart över 12 idag och sen åkte jag till Tierp med mamma för att fixa liter saker och sen har jag bara varit hemma och duschat, ätit och suttit vid datorn. Snart ska jag till Tierp igen för att träffa Frida.. :) ♥

Öööhm vet typ inte vad jag ska skriva mer.. Fråga mig saker på ask! www.ask.fm/bonniedemander men var inte som massa andra å skriv elaka saker anonymt och fegt säg det irl isånnafall. Men ställ nån roliga liten söt fråga för ni e så snälla? (a) Byeee ♥

Ps. Ser ni min hand? Jag kan ju säga att ice and salt challange är sååå mycket värre i handen än på armen. Gör det inte det gör fortfarande för jävla ont :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar