måndag 23 september 2013

Hallåhallå! :)
Idag var jag och Mathilda i stan och idag hann jag köpa lite mer grejjer än ett par jeans som i fredags haha ^^ Var faktiskt duktig och köpte ganska billiga saker också så nu har jag pengar kvar ;) Det fanns dock en sak idag som gjorde mig sur. Såg en människa som kan förstöra mitt humör genom att bara gå förbi. Herre gud. Aja sånt får man väl leva med.. Annars var den här dagen otroligt bra för att vara en MÅNDAG ;) Imorn blir det att plugga och kanske hitta på  något med någon? Idk än. Skriver senare! Byeee ♥

                                                       Ögonfransböjare Gina 39 kr                                                     


                                                    "Makeupsvamp"  Gina 19 kr
                                      

                                                                Jeans H&M 99 kr

                                                                      Tröja H&M 99 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar