söndag 22 september 2013

00:11

Hallååå!
Har försökt blogga hela dan men det har som vanligt inte funkat -.- Men nu så!
Idag har jag vart med Isa och vi har gjort klart franskan och typ flummat sönder hela dagen :D
Sen efter det så har jag bara duschat och kollat lite på engelskan och panikat heh..

Imorn ska jag och min kÅmpis Mathilda te stan :) Vet inte riktigt vad jag ska köpa.. Tror jag ska köpa ett par jeans iaf men a vi får seee.. Vill köpa någon mysig tröja också.. För jag fryser nå extremt mycket typ hela tiden å snart ere ju höst å fett kallt så ^^
Just nu smsar jag med den enda jag vet som är vaken, mitt lilla nattfår Sigrid ♥ Jag borde egentligen sova eller öva på engelskan men pallar inte.. Ska fortsätta panika med Sigrid nu så bye! Skriver imorn.. Om de funkar. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar