måndag 23 september 2013

23:16

Min kväll slutade rätt mysigt ändå fast jag blev så irriterad på den där personen idag.. Städade mitt rum lite grann, duschade, fikade å la mig och kollade film och smsade, fett mys! :) ♥
Men iaf! Till det här med personen som förstörde min dag.
Känner inte ni att vissa personer vill man bara spy på. Om dem har gjort något mot dig eller dina vänner t.ex. och så ser man den på stan eller något, det lär ju förstöra ens hela humör? Hjärtat slår ju 235453456 slag snabbar av ren ilska och hat. Men ändå vill jag inte hata någon. Det finns väl alltid anledningar till varför folk gör som dem gör och är som dem är, eller? Men ändå kan dem ju inte bete sig hur dem vill. Det är också något jag stör mig på! När folk inte tänker på att det dem säger kan såra andra. Usch vad jag hatar när man tycker synd om en person man verkligen inte gillar. Usch usch usch. Men det kan väl inte bara vara jag som känner att man bara mår illa av tanker på en viss person? Eller?..

Imorgon iaf så slutar jag sent i skolan sen ska jag troligtvis hem och städa, plugga engelska och matte och sen ska jag sova. Hahah jag kan verkligen inte sova på kvällarna längre. Inte tidigare än 01:00 brukar klockan vara när jag tittar sista gången innan jag somnar. Men aja vad kan man göra lixom? Ska kolla på en till film nu och försöka somna till den :) Godnatt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar