tisdag 7 maj 2013

"Hoppas Du Tar Självmord"

Kommer kanske inte blogga på ett tag. Vet inte om jag har så stor lust just nu. Sjukt irriterad och stressad och det har hänt lite grejer så jag venne om jag kommer känna för att blogga vi får se..
Hatar Falska Personer som man trodde var ens Vänner. Hatar att lita på helt fel personer.
För det är precis det jag har gjort. Litat på fel personer och blivit vän med fel personer.
Personer som har sagt att dem ska döda mig nästa gång dem ser mig och att jag borde ta självmord.


Orkar inte förklara mera vad som har hänt mig just nu men jag måste skriva vad jag tycker.
Att säga till någon att dem borde ta självmord är bara sjukt patetiskt. Vart kommer ni med det?
Själv bryr jag mig inte direkt om att personen sa det här till mig för jag är starkare än att låta en falsk bitch trycka ner mig. 


Men dem som får höra just det här nästan varje dag? Hur länge orkar dem vara starka? Hur länge orkar dem kämpa för att inte låta sig bli nertryckta? Det kanske inte är så lätt om man får höra det ofta. Det måste vissa människor tänka på. Att när man säger att någon borde ta livet av sig så kan den personen ta det 100% seriöst även om det inte är menat så och personen kan till och med ta livet av sig för att den inte orkar mer, den ger upp. Man behöver i och för sig inte behöva höra det ofta för att bli ledsen och börja tänka på att ta livet av sig utan det kan räcka med att man hör det en gång också. Så om man hatar någon eller inte tycker om någon så har man ändå Aldrig ALDRIG rätt att säga till någon att dem borde ta sitt liv. Man lever av en anledning och den anledningen är inte att ta slut på sitt liv innan det egentligen "är dags". Hur dåligt man än mår så kommer det bli bättre. Även om det känns hopplöst nu. 

Låt inte människor trycka ner er! Dem är bara omogna om dem önskar att någon ska dö. Hah det är så patetiskt! 

"You can take everything I have 
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper
Go run run run I'm gonna stay right here
Watch you disappear yeah "



Stay strong and don't let all the stupid bitches out there bring you down! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar