söndag 19 maj 2013

Erkännande.

Okej, jag ska vara ärlig. Idag har varit en jättebra dag å jag mår jättebra just precis nu och därför kommer jag "erkänna" det här nu. Som jag skrev i "hoppas du tar självmord" inlägget så kommer jag inte låta en falsk bitch trycka ner mig men jag har fått höra många gånger att jag borde ta livet av mig å att jag inte borde få leva och att jag är värdelöst och såklart var det jättejobbigt när en av ens vänner vänder sig emot en och ber en ta livet av sig.
Jag har mått jätte jätte dåligt över att min morfar,bror,klasskompis, 2 vänner har gått bort och flera av mina såkallade "vänner" lämnade mig m.m och allt kändes skit. Jag mådde hur fucking jävla dåligt som helst men ändå nästan varje dag fick jag på något sätt höra av någon att jag inte förtjänade att leva, vilket inte gjorde det bättre. Men jag har försökt att skita i det och ja ibland var det svårt att försöka glömma det men jag försökte verkligen. Men när en av mina närmsta vänner visade sig vara en patetisk bitch så sårade det mig mer än när någon annan har sagt samma saker som hon sa. Men jag kommer inte ta livet av mig för att några äckliga horungar ber mig. JAG ÄR STARKARE ÄN SÅ! Och med det här inlägget vill jag bara säga att även om det är svårt och allt känns värdelöst ibland så kan man klara sig igenom det. Ni är starka om ni har tagit är ända hit. Det kommer bli bättre tro mig. Allt kommer bli bättre men det kanske tar tid.. Stay Strong! ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar