måndag 27 maj 2013

...

Goder kväller.
Nej men idag har jag varit på övning för marknaden å sen drog jag, Alina och Isa te stan för att köpa biljetter te stolt och nykter.. Yeey ^^ Haha.. Sen vare nå asdryga tjejer när jag å Isa åkte hiss för att leta efter Alina..
Tjejerna tröck på hissknappen precis när vi skulle åka sen dem bah "spring" å typ skratta å sen kom dem te dörren..
Tjejerna "ska ni stå i hissen hela dagen eller?"
Jag " Nej vi ska åka ner.."
Tjejerna "Men gör det då"
Sen åkte vi ner och då såg vi tjejerna i hissen igen och så pekade ena tjejen fuck you typ 35 ggr så te slut pekade jag tillbaka sen gick vi men sen kom såklart den där tjejen igen...
Tjejen "Vill du nått eller?"
Jag "Ne vaddåråh?"
Tjejen "Varför pekade du fuck you till mig då?"
Jag " Det var väl ändå du som gjorde det först?"
Tjejen "Men vad vill du"
Jag "Asså mogna tjejer.. Herråh"
Asså gud sånna människor gör mig bara irriterad -.-
Men iaf vi hittade Alina om ni undrade ^^
VET INTE VARFÖR JAG SKRIVER DET HÄR LALLAL BYEEE ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar