söndag 5 februari 2012

Jag ÄLSKAR den här dagen!

Just nu är mitt liv helt sjukt grymt!
Jag vaknade och var skitglad idag och sen när jag gick ut i hallen så kom Donna & Trixi och ville gosa och sen har jag varit i missionskyrkan och sjungit och nu sitter jag här och är överlycklig! :D

Jag ÄLSKAR den här dagen! ♥
Jag ska strax ut till min kanin oxå :) Och eftersom att allt går så bra för mig idag så tänker jag vara snäll(are) och gosa hur mkt som helst med mina små djur ♥
Polly (min kanin) ska få springa i Mysans box ( När Mysan (min häst) är ute och när katterna är ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) som hon typ blir galen av hon bara kutar runt o runt och runt och runt och runt... och runt. Sen ska jag och Trixi (våran hund) gå på en promenad och Donna ska få en hundgodis och och... massa mer! :D

Min dag blev nyss 15% bättre för min mami gör pannkakor till mig :D
Jag ska fota när polly är i mysans box oxå! :D ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar