onsdag 22 februari 2012

Älskade fina Linnéa

Idag skulle jag,jossan,Linnéa,Mathilda och Lisa åkt till stan men bussen var inställd pga halka.
Så vi hade mysdag hemma hos Linnéa och sen var jag och Linnéa hemma hos mig och träffade Niklas och Danne. Och hon ska sova här (det kanske ni förstår eftersom klockan är 10 i 12 men aa) och sen imorgon så ska hon,jag,Lisa och Jossan till stan :D ♥
MÅSTE HA DEM DÄR BYXORNAAAA! Thihihi
Kommer troligtvis bilder från stan (om jag ens tar med kameran) annars får jag och Linnéa ta bilder innan vi åker :)
Aja nu har vi iaf kollat på bussar men på ul.se e dem ju såååå dumma att dem inte skriver VART man ska byta buss och i tidtabellen så fattar vi typ ingeeeeeenting! Aja deet får ta att ordna sig!

Puss och Hej Leverpastej! // BonnieBonsarus ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar