tisdag 11 oktober 2011

Mamma vill inte att jag ska komma hem eller?

Haha jag vet inte om jag har berättat det här men jag och Klara failade sönder....
M - mamma B- Bonnie

B- om inte vi byter buss kommer vi utanför Sandby då?
M- jaa då! Det är klart ni gör!
B - så vi byter inte buss imorgon?
M- nej då! Ni kan sitta kvar!
B- är du säker?
M- ja då!

Det slutade med att vi fick panik för att bussen aldrig svängde. Så jag frågade om bussen verkligen
gick utanför Sandby och självklart gjorde den inte det. Så vi kom utan för Nöttö istället.
Sen gick vi till Qstar och skulle handla 2 enkronersgodisar och när vi skulle betala var min tjuga
borta. Säkert någonstans inne i skogen när vi satt och väntade på att få täckning så vi kunde ringa mamma. Men då fick vi godisarna bara för att vi hade gått så långt och för att han som stod där var så snäll.
Sen fick mamma en utskällning av oss.
Så här ser det ut när jag och Klara sitter i skogen och har blivit lurade va min moder....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar