onsdag 25 september 2013

21:27

Tjena!
Idag gick jag långdag i skolan och efter gick jag och Linnéa och köpte pizza och sen såg vi att vi inte skulle hinna äta den (smarta där) så vi tog med på bussen och åt där.. Helt sjukt men a jag var hungrig så fuck vad alla andra på bussen sa och tänkte :D
Iaf sen åkte vi in till stan för att ha någonting att göra å så gick vi runt där å prata å typ kolla på saker och drack smoothie höhö ^^ Såg den där människan som irriterar mig idag igen.. Gah. Men aja det är bara att gå förbi.
Imorn blire skola, slutar sent och sen ska jag nog hem och plugga eller göra något med någon? Idk. Är så sjukt trött nu så det känns som att jag bara vill hem och sova imorn.. Fett tråk men så ere. Aja ska spela lite piano nu så byeee! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar