söndag 25 november 2012

Slender Man Game

SLENDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER.
Igår så spelade jag och Sigrid Slender Man (det läskigaste spelat i världshistorian). Man måste spela det för att förstå hur jävla sjukt äckligt läskigt det är. Man ska gå runt i en skog och samla 8 lappar... Och ibland blire typ suddigt på skärmen elr vad man ska säga och så börjar det brusa och då är Slender typ efter en och han kan bah dyka upp och och.... ÅH. 
Det låter inte så läskigt men det är faktiskt asläskigt.
När jag och Sigrid spelade Slender Man så skrek vi som fan. Ni ska få se en video på första gången Slender var efter oss på spelet. Första gången vi skriker så är det för att det börjar brusa och Slender var efter oss så vi började springa och jag skrek att jag inte vågade sluta springa men sen stannade vi för vi trodde han var borta... Och så sa Sigrid: Men gå tillbaka och ta lappen!
Jag : ska vi gå tillbaka till Slender menar du?
Sigrid: Jaoo!
Jag : Aja vi vänder då
Men vi trodde att Slender inte skulle stå där Igen på samma ställe..
Men det gjorde han. Och den här gången såg vi honom och han kom närmare och vi skrek och skrek...

Aja ni förstår inte hur läskigt det är om ni inte har spelat det.


Mobba inte mitt skratt eller skrik :') 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar