tisdag 17 juli 2012

Jag Och Neah chattar på facebook...
Jag : Pratat i 2 timmar med min bästavän... Lika kul som vanligt   puss
Neah : Haha aa såå kul men nu ska jag sova för 12 gången hihi älskar dig! ♥
Jag : Asså Sego! <3 Gå å lägg dig!
Neah : Hihi godnatt sov så gott! :* ♥
Jag : Jag tkr jag e snäll mot dig jag :D ♥Gå å lägg dig nu ditt äckel!

Neah: Godmorgon Groda! ♥
Jag : Godmorgon Fulis!
Neah: Haha vaknade du inte fören nu älskade apa? ♥
Jag: Nää älskade ko ♥
Neah : haha puss ♥
Jag: puss ♥

Jag: Ps. Du är inte ful... du är den vackraste och underbaraste människa jag känner! ♥ FAST...
du e ganska ful!
Neah: Hahaha ååh vilken vacker text!

Bara så ni  vet så är hon egentligen inte ful... Eller jo men de e bara JAG som får säga det eftersom hon är lika vacker på utsidan som hon är på insidan! Vi har den bästa, underbaraste och finaste vänskapen någonsin! NininiNeah jag älskar dig! ♥ Du är den fulaste och äckligaste människa jag känner men du är  oxå världens finaste och världens bästa vän! Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar