onsdag 7 mars 2012

Gott Och Blandat ♥

Tjing Hej Och Tjosan, Flytta På Dosan, Hoppsan Här Kommer vi!
Tänkte skriva ett ganska långt inlägg om det går bra? (a) Jag Kom på att när jag sov över hos klara så var vi ju ute och knäppte kort! Så jag tänkte lägga in bilderna! Det var jättefint att ta kort för det var frost överallt... Myyyysiga kort kan jag ju säga :) ♥ 


Fotograf: Jag

Fotograf: Klara


Fotograf: Jag  (min o Klaras klubbor)


Fotograf: Jag                                     
                                                 
                                                                    Fotograf: Jag
                                                                    

HAHA och den här bilden längst ner har sin egna lilla historia:
*Linnéa kom fram och började måla prickar på min hand sen kollade hon allvarligt på mig och sa:*
Linnéa - Du har en sjukdom
Bonnie - va?
*Linnéa ritar prickar på sin hand oxå*
Linnéa - Det är okej jag har oxå den sjukdomen! Vi kan ha dem sjukdomen tillsammans! :D
Bonnie - Jahaaa... Jag trodde du skulle rita ett hjärta :(
Linnéa - Det kan jag oxå göra :) *ritar ett hjärta*
Bonnie - Tack! :DD
Linnéa - Jag vill oxå ha ett hjärta! *hon ritar ett hjärta på sin egna hand*
Bonnie - Men ditt hjärta blev ju finare
Linnéa - neejdå... *går iväg*
Bonnie - *surar över att hon fick ett finare hjärta*

Haha vilken bra humor va? :') ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar